Fa 8 anys, tal dia com avui, estava a roenhamptom Av.75, a Toronto, Ontàrio, era el meu primer sant Jordi lluny de casa, era el primer sant Jordi on regalar una rosa era un pel mes complicat de lo normal i on tenia que regalar la primera rosa a la Carla.
Vaig sortir al carrer, vaig buscar una floristeria i vaig comprar unes quantes roses, tot explicant amb el meu angles macarrònic la tradició de sant Jordi als Srs. de la floristeria.
A la Carla òbviament també li vaig comprar unes roses, però òbviament no podia portar-les a la unitat de nounats del hospital, el rough valley hospital.
La Mar que es una manetes va trobar la solució, i li vàrem fer una flor, una rosa d’origami, flor que vam posar-li a la seva incubadora i flor que a dia d’avui encara es al menjador de casa nostre.
El 23 d’abril de 2010 va ser un Sant Jordi especial, el primer en que vaig regalar una rosa a la Carla, un regal que des de llavors repeteixo cada any, perquè ella es la nostra princesa, es la meva princesa.
Avui es Sant Jordi de 2018, la Carla ja te 8 anys, i avui, quan surti del Basket, tindrà a son pare amb una rosa per ella i òbviament una per la Mar.
Espero, desitjo que tots tingueu algú a qui regalar una rosa, espero i desitjo que tots tingueu algú a qui regalar un llibre i que tots tingueu algú que us regali un llibre a vosaltres, desfruiteu del dia per a mi mes meravellós del any, desfruiteu de Sant Jordi, perquè es un dia molt, però que molt especial.
Deja una respuesta